2010-09-27
 16:08:32

Ojj ojj ojj.... + lite streetdance

Hej,hej. Idag har jag varit i skolan som vanligt,, eller egentligen inte för jag har ju varit sjuk 2 gånger dom senaste veckorna.

Nu är jag i alla fall hos Almis palmis (Alma) och vi åkte moppe hit för jag kunde ju inte låta henne gå hem då jag åker moppe. När jag skulle gå av glömde jag såklart att fälla ner stödet och tappade den i marken så att backspegeln ramlade av och spegeln pajade OTUR... men det var än 7 bitar tur det *peppar, peppar*... Och mitt stackars knä gör jätteont och det är ganska svullet :( Stackars mig.. Nu ska jag bara komma på en ursäkt att säja till pappa så att han inte får ett vansinnesutbrott för då kommer jag att vara dödens.

Strax ska vi sticka på dans hur ska det gå med mitt knä?? Aja jag överlever nog.

Nu hinner jag inte skriva mer för att Alma orkar inte vänta på att jag sitter och skriver i all evighet men jag skriver mer ikväll om jag hinner/ orkar. 

Ni kan flirta lite med Alma om ni går in på hennes blogg,, då kanske jag får skriva lite mer nästa gång HAHA : eeestelles.blogg.se

Puss och Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -