2010-09-13
 20:25:45

Prao på BB

Hej,, denna gång ska jag faktiskt klara av att blogga minst en gång per dag (hoppas jag)..
Jag har i alla fall fått Prao på BB i Huddinge Ok,, jag tycker inte så mycket om barn men detta är ju inte äckliga småskitar på 3 år detta är ju nya människor på typ en vecka eller yngre det tycker jag är coolt. Och jag jobbar världens bästa tider 11.00- 18.00 så bra asså soovmorgon!!
Idag var jag på dansen också och vi lärde oss nån dansramsa som alla riktiga street dansare världen över ska kunna. Det gick väll helt ok enligt mig HIHI OK det gick inte överdrivet bra HAHA.
Jag håller på att titta på Ullared men jag orkar inte se det så jag tror att jag ska gå och duscha i nästa paus  sen ska jag nog läsa lite för jag måste ju bli klar nån gång.
Ha det gött ses imorgon Kramar Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -