2011-04-20
 01:23:59

Akuten nästa

Hej bloggen!
-
Idag var jag på akuten och rönkade mitt knä på grund av att jag faktiskt inte vet vad jag gjorde.
-
Jag och min bror skulle dra till Kista men på vägen dit så körde han framför mig och så kom vi till en busshållsplats där vägen går ihop till en fil,, så vi körde men då kom det en bil emot oss i full frat och vägrade bromsa och min bros bromsade sladdade och ramlade. Jag som insåg att jag inte skulle hinna bromsa klevan moppen i farten,, den åker vidare och sen kommer jag inte ihåg något mer tills jag sitter på trotoarskanten med en damx och skakar och gråter. Jag kommer inte ihåg vad som hände där imellan. Jag och mamma åkte till akuten för att jag fick obeskrivligt ont i knät jag ville inte stå upp och jag bara bölade. När vi kom dit tittade doktirn på knät och ser att jag har skrpsår över hela knät men jag mins inte ens att jag slagit i det. Så nu får jag inte åka moppe på ett tag och måste gå med kryckor hur mycket sämre kan det inte bli?? Om det onda inte gått över om en vecka ska jag åka och kolla till det igen. Juts ja,, ska kanske berätta vad det var också, jo jag har en regäl stukning. Låter så himla töntigt,, jag satt och hade jätte omt och så var det bara en stukning..
-
Nu ska jag gå och lägga mig. God natt! <3 Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -