2011-04-13
 17:23:18

Avslutningsklänningar

Hej bloggen!
-
Eftersom jag tittade i loggboken idag och såg att det bara var 63 dagar kvar till skolavslutningen tänkte jag ge lite tips på olika avslutningsklänningar. Ska försöka att ge tips till alla stilar och olika åldrar och tillfällen hoppas verkligen att ni får några bra tips.
-
Melissa Dress SEK 349, Cutie - NELLY.COM BallerinaNelly  Shoes - Astrid
Lilletine Dress SEK 599, Soaked in Luxury - NELLY.COMBallerina
Asti Party Dress SEK 259, Only - NELLY.COMBallerina
Gin Party Dress SEK 259, Only - NELLY.COMBallerina
Umma Dress SEK 999, Selected Femme - NELLY.COMBallerina
Fabrizia Dress SEK 179, Jeane Blush - NELLY.COMBallerina
Nala Dress SEK 379, Sisters Point - NELLY.COMBallerina
Ida Dress SEK 1495, By Zoe - NELLY.COMBallerina
Josephine New Knee SEK 199, Vero Moda - NELLY.COMBallerina
Starla Dress SEK 599, Classified - NELLY.COMBallerina
Halterneck Beach Dress SEK 249, Club L - NELLY.COM
Brijett Lace Dress SEK 299, Club L - NELLY.COMBallerina
Friday Dress SEK 399, Vila - NELLY.COMBallerinaNelly  Shoes - Astrid
Tirol Dress SEK 549, Kling - NELLY.COMBallerina
Classified Kelly Dress Polka Dot på Bubbleroom.seBallerina
Selected femme Umma Dress Cream på Bubbleroom.seBallerina
Sisters Point Wuk Dress Cream på Bubbleroom.seBallerina
VILA Pisa Tunic Soft Camel på Bubbleroom.seBallerina
VILA Friday Dress White på Bubbleroom.seBallerinaNelly  Shoes - Astrid
Classified Starla Dress Bubbleroom.seBallerina
Ballerina
Nelly  Shoes - AstridBallerina
Ballerina
Ballerina
Ballerina
Ballerina
-
Hoppas att ni tyckte att det var bra förslag och kanske kommer att använda,, kanske inte mina ihop sättningar  men kanske något av det kan ni använda. Jag har plockat sakerna från Bubbleroom, Gina Tricot, H&M, Nelly.com, Din sko.
Tänkte även ge tips om smink och hår. Och en med exempel på balklänningar för jag vet att det är ett gång som kommer att gå på bal innan skolavslutningen. Men det blir senare för nu ska jag plugga inför nationella jag missade när jag var sjuk.
-
Trevlig kväll Kram Linnea <3


Rania

tackar!



det är mer när folk har mer specifika åsikter/kritik som man som fotograf vill veta lite varför :) klart man inte behöver förklara "fin bild", det gör inte jag heller.



jag har all den texten just för att jag faktiskt haft mycket problem med dumma kommentarer, onödiga frågor och reklam/spam tidigare.



blir inte alls stött, kul att höra vad folk tycker :) tack!



PUBLICERAT: 2011-04-13, 18:23:05 | URL: http://raniaphoto.blogg.se/
HANNA

håller med , helt :o



PUBLICERAT: 2011-04-13, 21:36:30 | URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -