2011-04-02
 00:41:04

Den som inga byxor har, hon får gå med rompan bar

Hej bloggen!
-
Var på kalas hos min kusin som jag sagt i tidigare inlägg. Kom precis hem. Tänkte bara berätta om en grej som hände idag (1/4).
-
Jag gick ner för att gå till sjukgymnasten och köpa kort till Emma. När jag köpt kortet går jag upp till sjukgymnasten och byter om. När jag tränat klart så går jag lungt och stilla till bussen det står på hållplatsen klockan är 15.17 och bussen går tjugo över så jag har god tid på mig. Men när jag är påväg så åker bussen men stannar bussen så att jag kan gå över vägen och jag visar klat att jag vill på bussen,, men när jag gått över och ska till dörren kör den iväg.. Tack,, eller?
Orkar inte tänka på det mer så jag går on och köper blommor och sen kommer nästa buss ganska tätt inpå så det gjorde inget att jag missade bussen men ändå lite surt.
-
Nu kommer jag till den stora shoken,, när jag duchat och gjort i klart allt utom att klä på mig så ska jag tätta på mig strumbyxorna jag hade innan.. Men jag hittar dom ingenstans..
-
Så klumpigt av mig, jag tror att jag har glömt dom hos sjukgymnasten när jag byttte om så dom ligger säkert inne på toaletten. höhö asså vem glömmer ett par strumpbyxor?? Så typiskt mig.Den som hittar dom blir säkert glad.
-
Kram och god natt Linnea
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -