2011-04-16
 13:12:01

Höll på att döda..

Hej bloggen!
-
Igår var jag hemma hos Catta och firade henne (fyllde är förra torsdagen).
När jag skulle skör hem på min moppe springer det ut an hare och sätter sig ca 1m framför mig. Jag tvärnita och försöker åka runt den men den bara sykar mig och går i samma riktning jag tänkt köra. Vad skulle jag göra först håller jag på att köra på den och sen ska den stanna och döda mig kändes det som. Tillslut kunde jag köra iväg och jag var så jäkla rädd och en bit där ifrån var jag typ 2cm ifrån att köra på en padda.
-
Nu vet jag att det börjar bli sommar i alla fall, paddorna har börjat vara ute på natten men det hade varit en mindre padda som hade fått uppleva sommaren om jag kört på den.
-
Nä nu måste jag tänka på något roligare jag är förtfarande rädd för haren. Aldrig varit så nära i hela mitt liv.
-
Idag första dagen på lovet ska jag städa och sen ska jag göra klart alla läxor så att jag slipper tänka på det under resten av lovet.
-
Nu ska jag börja städa så att jag blir klar så snabbt som möjligt. Kram Linnea <3
-


Maria

det kanske var påskharen?? :O



PUBLICERAT: 2011-04-16, 17:25:32 | URL: http://marysss.blogg.se/
Jessica Sidenros

Sv: Tack! Nej jag är fotografen!



PUBLICERAT: 2011-04-17, 23:54:34 | URL: http://sidenros.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -