2011-04-21
 22:11:49

I just wanna lay in my bed

Hej bloggen!
-
Hade för ont i knä så jag kunde inte sova på hela natten. När jag lega vaken i massor av timmar bestämde jag mig för att jag inte skulle kunna sova på hela natten så jag körde igång men hemma spa godis och film hela natten lång mys snark mys. Känner att denna natt kommer att bli den samma det SUGER jag vill verkligen sova. Inatt har jag i alla fall gött godis att tugga på,, jag och mamma var och köpte godis för att lägga i påskägg och då blev det lite extra som jag smuglade upp till mitt rum + att min bror kom hem från en kryssning idag och då fick jag hem min beställning med marianne mmmmmm så himla gött och så kommer det från den finska sidan altså lite ext´ra goda.
-
Jag ska försöka få alla mina läxor klara imorgon så att jag slipper dom med det går inte så bäst som jag trodde så det blir att jobba ihjäl sig imorgon.
-
Just ja,, köpte nya Sunglasses idag,, har int esätt hur jag ser ut i dom än men jag hoppas att dom sitter som en smeck.
-
Nu ska jag göra något vettigt av mitt liv. Kram Linnea <3


Maria

sv: nää usch! höjer hon oss inte ligger hon högst upp på även min hatlista! ska försöka vara extra duktig och smöra för henne de sista lektionerna nu.



kul att du också köpt nya sunglasses! du får visa dom på bloggen sen :)



PUBLICERAT: 2011-04-21, 22:54:11 | URL: http://marysss.blogg.se/
Maria

sv: nej, jag vet. fick ingen bra bild på flätorna så de är inte med än så länge... hoppas det blir bättre med ditt knä snart! :)



PUBLICERAT: 2011-04-21, 22:55:35 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -