2011-04-03
 11:37:24

I'm leaving

Hej bloggen!
-
Om ca en timme ska jag sticka in till stan så jag har ganska brottom men jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag klär på mig.
-
Jag måste verkligen köpa en plånbok och ett nytt skärp (de som var med min klänning pajade efter första använingen..) och så måste jag köpa ett par lika dana shorts jag redan har för jag ska ändra  dom lite så att jag får ett par till shorts har nämligen lite brist på det.
-
Jag har väll inget mar att säga just nu hörs senare. Ha en bra dag Kram Linnea <3
-
Längesen,, mina läggings är trasiga och jag har inte använt svarta converse på typ 1000 år känns det som.


olivia

humhum det stog inte alls copyright på den där bilden :) hahha nej då skoja bara :)



PUBLICERAT: 2011-04-04, 20:19:12 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -