2011-04-25
 18:01:33

Känner mig som en panschis

Hej bloggen!
-
Vaknade just efter att ha tagit en tupplur mitt på dagen hur mycket mer gamling kan man inte bli??
-
Är klar med power pointen nu ska bara lägga till bilder och träna lite sen är det bara helvetet att redovisa kvar,, jag vill verkligen inte!!
-
Just nu sitter jag med svenskan ich försöker bli helt klar så att jag slipper göra det imorgon och på tisdag.. just ja,, det är tisdag imorgon. Ok,, så att jag slipper sitta imorgon. Nä nu orkar jag inte blogga mer håller på att somna så nu sticker jag Kram Linnea <3
-
Hörs imorgon! <3
-
orginal
redigerad
-
Redigreade igår blev faktiskt riktigt nöjd.


Maria

sv: tack för tipsen Linnea! ska nog ta och kolla på Nelly.com. det kan ju i alla fall vara värt en titt, även om det kanske är slutsålt ;)

kram!



PUBLICERAT: 2011-04-28, 19:26:11 | URL: http://marysss.blogg.se/
Maria

sv: alla tycker ju olika, men jag hörde att hon inte fick ha korta ärmar eftersom de inte får ha det i de engelska kyrkorna. jag tycker i alla fall att klänningen passade henne bra, hon såg vuxen men ändå ung och vacker ut i den :)



PUBLICERAT: 2011-05-01, 11:46:27 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -