2011-04-25
 08:47:31

Let the sunshine in!

Hej bloggen!
-
Känner mig så duktig idag,, gick upp halv sju och satte mig med läxor,, tänkte att jag skulle få en liten paus nu hade tänkt att gå ner och käka lite också är utsvulten! Vet att det skulle tagit kortare tid med läxorna om jag skulle vara piggare och gjort lite alla dagar men såhär blev det.
-
Jag gick igentligen bara upp halv sju för jag hade tråkigt,, vi kom hem jätte sent igår och somvanligt hade jag ont i mitt knä så jag satte på en film för jag älskar att somna till när någon pratar men jag somnade inte så jag satte på en till film och då började jag gå in på internet,, efter typ fjärde filmen började jag bli lite trött men då var klockan halv fem så jag drog på en till och sen gick jag upp så ingen sömn för mig,, är tredje eller fjärde gången sen jag gjorde illa knät jippie..
-
Idag blir en plugg dag så jag kommer nog inte att uppdatera och berätta hur mycket jag pluggar eller så kommer jag just tråkblogga för att jag sitter framför datorn men jag ska försöka att skriva om något vettigt.
-
Som nu kan jag berätta om min påsk. Jag var hos min faster i lördags och fick träffa min kusins flickväns pappa för första gången,, han var faktiskt riktigt trevlig och lugn för att komma första gången till våran knäpp släckt (sorry men det stämmer alla mina underbara nära och kära och lite längre ifrån..) det var trevligt som vanligt och jag fick nästan alla ungdomar att stanna på nedervåningen så att jag slapp sitta ensam (dom har inget recke på trappan så jag kunde varkan komma upp eller ner),, vi fick leta påskägg och sånt precis som en vanlig svensson påsk.
-
Igår var vi hos min pappas kusin och käkade påskmiddag,, jag drog på mig en klänning och känade 50 spen och sen sa jag till mamma vad alla skulle ha på sig och hade 99.99999% rätt jag missade på en kavaj som Andreas hade på sig men han sa att han hade den för att Kicki tvingat på han den så det räknas inte, så där känade jag 60 spen så nu är mamma skyldig mig 110kr smäch tack ;)
-
Nä nu håller jag på att hungra ihäl,, hörs senare Kram Linnea <3
-
en liten söt påsk bild på det! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -