2011-04-22
 02:00:34

lying in my bed waiting and crying..

Hej bloggen!
-
Jag vet att jag är extremt töntig men jag vet inte varför det är ju bara en liten skitsak som gör mig så rädd och ledsen..
-
Har fortfarande svinont i mitt knä och till det följer tydligen extrem sömnbrist,, kan inte somna det är omöjligt.. Sen jag skrev förra inlägget har jag försökt sova men det går inte och när inte det går börjar jag tänka på vad som verkligen hände med mitt knä men jag mins inte OK jag kan tänka mig olika teorier när jag sätter ihop det som andra har sagt och det tydligen pyttelilla jag kommer ihåg. Jag trodde att jag stid upp hala tiden och sen gick och satte mig på trotoarskanten men mamma ringde och pratade med dom som hjälpte oss sa dom att jag hade legat på marken och inte sagt någonting typ,, mamma tjatar om att det är shoken som gör så att jag inte mins men jag vet att jag hade ont i huvudet efteråt så jag tror att jag slog i huvudet och tappade den minnes biten,, helt omöjligt men jag skrämmer upp mig själv och det är bland annat därför jag bölar.. Jag ve inte om det låter öntigt eller inte rörigt är det i alla fall för mig.. Vill verkligen att det ska sluta göra ont i knät och att skolan börjar snart igen för jag vill ha tankarna på annat.
-
Nu ska jag titta på "I'm number for" på www.ch131.com
-
See you later Kram Linnea <3
-
Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon så att ni slipper mina klagar inlägg. Hoppas ändå att ni förstår att jag måste skriva av mig lite.


Sannie

Ha en awesome helg! :)

Slår vad om att ni har det varmare där hemma i Sverige X)



PUBLICERAT: 2011-04-22, 04:39:40 | URL: http://sannie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -