2011-04-08
 09:47:05

Nationella prov i engelska

Hej bloggen!
-
Blir bara ett snabb inlägg för sen ska jag ta min rast för snart kommer det 2 på nationella. Har precis gjort läsförståelsen ja tror att det gick bar men man kan ju aldrig vara säker,, jag sitter i grupprummet och skrivit på dator men word gick inte att spara eller skriva ut så jag skrev för hand. Snart kommer läsförståelsen och det har ja lite svårt för så det kommer nog att gå dåligt men önska mig lycka till ;)
-
Eftersom vi missade vran sovmorgon så slipper vi IUP:n så då ska ag tråna inför idrotts lektionen men Alma och Maria tror jag,, efter det blir det sjukgymnast och sen blir det ham och städa för jag läste i en tidning mitt horoskop och då var det bra att städa för det skulle ge tur eller något och eftersom ag ändå behöver det så är det ju toppen.
-
Nu ska jag dricka saft och äta kakor,, sen ska jag nog svart börja med den 2 på provet,, eller jag ve inte när rasten är slut men det märker ag nog..
-
Hörs förhoppningsvis ikväll Kram Linnea
-
(ingen bild TRÅKIGT,, men jag har ingen eftersom jag sitter vid skoldatorn).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -