2011-04-11
 07:30:00

Se upp nu kommer jag ut på vägarna igen

Hej bloggen!
-
Idag börjar jag med mitt snygg stylade hår,, jag kallar det hjälmfrippa..
-
Mitt busskort gick ut i lördags fast än det bara är ett måndag till fredag 6-7 kort så kan det tydligen gå ut på en lördag :S..
-
Nu ska jag i alla fall köra moppe till skolan varge dag i ur och skur till skolan och med det följer också den underbara hjälm frillan. Hatar det men så blir det..
-
Till en helt annan sak,, det känns som att jag kommer att få en finne ppå näsan och det gör så himla ont och man vet att om man vaknar med den imorgon bitti så kan man inte bli av med den.. vad ska jag göra?? Gå med värsta finnen på näsan hur mycket pinigare kan det inte bli??
-
Eftersom detta är ett tids inställt inlägg och jag måste sova nu för klockan är väldigt mycket så säger jag god natt nu. Kram och asså det blir ju god natt eftersom jag ska sova nu och det är ett tidsinställt inlägg men jag hade tänkt att sätta det på typ halv åtta så då blir det ju god morgon.. Nu blev det förvirrande..
-
Hej då och sov morgon och god morgnatt!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -