2011-04-23
 02:15:24

Sucker punch

Hej bloggen!
-
Nu ska jag gå ocj sova för imorgin MÅSTE jag bli klar med svenskan innan vi åker till min faster,, jag har varit lite på latsidan med läxorna,, jag gjorde klart mina sockor för det var ju hyfsta kul (måste fästa i tån bara), sen har vi svenskan bara en massa läsande vill inte!! Sen är det So:n man var tvungen att göra en pressentation inför klassen för minst VG men grejen är att jag HATAR att stå inför klassen och redovisa så det kommer i alla fall att gå bajsdåligt jag är inte ens insatt i ämnet jag tycker att det är trist och det gör ju inte saken bättre. Jag hade i alla fall tänkt göra power pointen och träna lite på måndag do jag troligtvis också kommer att sitta och stressa med svenskan,, lov suger jjag vill slappa på mitt låv inte tanka på en massa saker jajg måste göra.
-
Idag (igår 22) så var jag och såg Sucker punch,, hade dessutom fel på en del av skådespelarna när jag kollade vilka det var.
Jag yckte att hela iden var lite konstig,, hon åkte till ett mentalsjukhus men i själva verket blev dom utnyttjade och gubben som ägde stället känade en massa pengat och när Babydoll (huvudperson) dansade kom dom in i en annan värld. Sen blev alla dödade och filmen var slut.
Men på något sätt tyckte jag att den var bra men jag skulle vänta tills den kommer ut på film i stället för at se den på bio.
-
God natt och ha en trevlig påsk Kram Linnea <3
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -