2011-04-25
 03:17:35

Tävling: cocoo.se

Hej bloggen!
-
Tänkte ge en lite påsk pressent,, om ni går in på cocoo.se och anger rabattkoden: easter så får ni 15% rabatt,, det räcker fram till den 14 maj 2011 så passa på.
-
Här kommer några tips:
-

-Alltid snyggt med djr halsband!

-Snygg med alla nycklar

-Min absoluta favorit,, älskar foto ;),, finns även i ex. guls och silver men denna var snyggast eftersom det ser mest ut som en verklig kamera.

-Min nr.2 favo,, kommer tyvärr tvåa eftersom jag redan har ett liknande halsband

-Söt nalle,, finns även i andra färger
-
Jag är inte så mycket för klockor men jag kände att jag var tvungen att tipsa om dom har lyxiga klockorna.

-
-

-Har tyvärr inget hål i örat där uppe så jag kan tyvärr inte ha detta örhänge annars älskar jag det.
-Play the piano, love it

-bedorande panda är aldrig fel

-vet inte varför älskar bara denna

-sör rosett till håret

-tycker att denne verkar underbar men jag skulle vilja ha den lite kortare så att man kan dra den under svansen eller ha den framåt.
-snygg plomsa men den är lite liten för min smak

-sist men inte minst ett mobilsmycke med min första bokstav!
-
Var tyvärr tvungen att ta bort några favoriter för annars skulle inlägget blivit aldeles för långt. Hoppas att ni fick mycket insperation,, gå in och kolla på hemsidan så får ni fler förslag.
-

-
Nu finns även denna knapp på hemsidan där man kan lägga till vilken stil man tycker om så när man klickar på den kommer det upp tips på smycken i din stil. Smart, snabbt och smidigt.
-
Om ni har en blogg och vill lägga till cocoo bannen gå in på länken www.cocoo.se/media/bloggkod/bloggexpl.htm och så står den hur man gör.
-
Gör natt,, Kram Linnea <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -