2011-04-20
 23:04:54

Trött på läxlov

Hej bloggen!
-
Jag förstår inte varför man ska göra läxor på loven.. Jag vet att jag inte skulle behövt göra läxor om jag ändrat lite. Men nu är det så att jag har svenska, musik, syslöjd och so till nästa vecka + att jag tror att vi har ni också men jag vill inte ens minnas det så jag struntar i det tills vidare.
-
Tyvärr har jag ingen egen tagen bild eftersom jag inte kan gå ut nu i vår värmen. Vill verkligen inte ha fel på knät.. Ska nog strunta i kryckorna och gå ut och fota i alla fall. Spela roll om jag gör illa mitt knä hur mycket värre an det inte bli??
-
Nu ska jag sätta igång och skriva in lite svenska på datorn, sen blir det kanske lite stickning men jag får se hur mycket klockan blir. Imorgon ska jag göra min so power point och sen ska jag sätta igång och träna på den.
-
God natt och hejdå Kram Linnea <3
-
-
När jag var i tyskland såg jag att det var någon som hade en svensk flagga i fönstret,, coolt??


NiKiTiA

hej förlåt att jag frågar men bara undar, har du gjort din design själv eller hämtat den från någon sida?

den va jättefin! :D



PUBLICERAT: 2011-04-21, 11:14:08 | URL: http://nikitias.blogg.se/
Liger - Den största katten på planeten

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)



PUBLICERAT: 2011-04-21, 18:38:00 | URL: http://www.ligerworld.com/liger-svenska.html

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -