2011-04-07
 22:04:03

What to do when the sun is shining into your eyes?

Hej bloggen!
-
Detta blir mitt 400onde inlägg om ni undrade.. Men jag undrar var alla lasare tagit vägen,, bara dom senaste dagarna har det försvunnit ca 10 läsare :( Synd.
-
Imorgon är set nationella prov så jag ska gå och lägga mig strax men jag tänkta bara fråga er en sak innan jag går och lägger mig.
-
Var kan man köpa billiga och bra nitar??

Snälla hjälp mig att hitta ska göra om mina byxor typ som Kenza och jag måste bli klar med dom snart. Blommorna slår ut och sommaren är här jag vill använda mina shorts nu. Hade även tänkt att offra ett par av mina svarta converse till att sätta nitar på ungefär som bilden nedan.
-
-
Hoppas att ni kan hjälpa mig!
-
Hoppas också att ni får en underbar fredag imorgon Kram Linnea <3


Maria

snyggt! jag har också lust att göra om ett par jeanshorts, så jag undrar också var man kan köpa billiga nitar?? :O



PUBLICERAT: 2011-04-11, 17:54:53 | URL: http://marysss.blogg.se/
Anonym

panduro



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -