2011-08-18
 23:11:06

Bio + Ung08

Hej bloggen!
.
Idag ställde jag in att gå på ung08 med Olivia och Alma för att jag var så himla trött och ville bara ligga i soffan och slappa.
.
Istället ringer pappa och säjer att jag och brorsan ska dra in till stan, vi skulle äta middag men när vi kom till sergel där vi skulle mötas, Så säger pappa: -Jag kom på en sak när vi ändå är här kan vi ju lika gärna se en film. Vem säger inte nej tilll det.
.
Så midddag på hötorgshallen och sen bio Harry Potter så klart,, jag valde. Berättar hur den var när jag har lite mer tid. Efter bion drog vi till Ung08 och min brorsa ska dit imorgon med lite kompisar och sa att jag skulle med men om jag ska vara ärlig så förjer jag bara med om jag absolut inte har något annat att göra, och det var jag att jag har så jag förljer nog inte med.
.
Nu ska jag gå och sova,, skola imorgon.
.
Puss och god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -