2011-08-17
 22:06:47

Hinner aldrig blogga..

Hej bloggen!
.
Detta blir tyvärr ett trött och kort inlägg.. Jag är jätte trött och orkar inte riktigt skriva just nu så jag lägger ut detta för att visa att jag lever och för att påminna mig själv om vad jag ska skriva om när jag har gott om tid och okr.
.
Jag ska lägga upp bild på mitt gamla fina örhänge jag gjörde om.
Berätta lite om skolan,, började ettan idag.
Försöka lägga upp bilder på saker jag köpte i england.
Berätta bättre om min sommar.
.
Kommer inte på något mer just nu,, men håll utkik,, det kan komma upp redan imorgon,, vet inte när jag sluter för dom sa att jag skulle ha något litet efter lunch och det vet jag onte hur lång tid det tar.. På fredag sluter jag direkt efter lunch i alla fall.
.
Nu ska jag gå  och duscha sen ska jag hoppa ner i sängen somna in till musik.
.
Hörs igen när tid och ork finns.
.
Massor med kramar till er från mig! <3
.
.
Denna låt spelades över 6ggr under en dag,, satt i bilen m. faster då hon ba: hör du vad det är för sång och sen  började hon sjunga med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -