2011-08-27
 22:49:55

Kändisar utan smink

Hej  bloggen!
.
Såhär ser kändisar ut utan smink.
.
Det är lite,, inte kul men jag vet inte hur jag ska säja det.. Men det är "kul" att se att inte kändisarna har så perfekt hy som dom ser ut att ha unten att dom också har fet hy och att dom får en finne ibland.
.
Jag vet att vissa bilder är extrema och att dom är antingen redigerade eller tagna när dom haft extremt dålig hy, men men man fattar grejen i alla fall..
.
Angelina Jolie
.
Beyoncé
.
Cameron Diaz
.
Eva Longoria
.
Hilary Duff
.
Jennifer Lopez
.
Miley Cyrus
.
Tyra Banks
.
Vanessa Hudgens
.
Tänk om man hade tid att fixa sig lika snyggt som dom varje mosrgon,, inte för att jag skulle bli så mycket snyggare men i alla fall.
Om jag orkar imorgon kan jag göra en med migsjälv.
.
Kram Linnea <3


OLIVIA [FOTO]

sv; det kan jag! jaa jag trivs jättebra i skolan! hur trivs du?



PUBLICERAT: 2011-08-30, 16:42:30 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -