2011-08-21
 23:43:38

Sista HP filmen..

Efter 10 års väntan är slutet entligen här, filmen då hela min bardom får ett slut..
.
Nä skojja bara,, det är bara nu dom senaste typ två eller tre åren som jag har blivit riktigt insatt i HP, ok vi har alla filmer och jag har sätt alla men jag har inte väntat på det derekt och hela min värld går inte under för att det är slut.
.
Just nu väntar jag på att boxen ska komma ut så att jag kan köpa den.
.
.
Jag tycker att filmen var bra och att dom hade fått ihop den bra, men jag vill inte berätta för mycket för jag är mästare på att berätta för mycket.. Om jag berättar lite så kommer jag råka berätta hela filmen.
.
Jag tyckte i alla fall att den var bra, inte så som jag hade fantiserat i mitt 8 åriga huvud för flera år sedan, men jag visste ungefär hur filmen skulle sluta redan.
.
Trodde att jag hade skrivit klart och publicerat detta för ca två timmar sen så jag hinner inte skriva klart nu för jag måste verkligen sova åker sju hemifrån. Inte så tidigt för vissa men för mig är det alldeles för tidigt.
.
Ha det bar så hörs vi imorgon Kram och god natt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -