2011-08-25
 16:45:37

Vad har hänt?!

Hej bloggen!
.
När jag slängt i mig mellanmål så gick jag fram till Grisen för att klappa lite på honom då ser jag att han har lite blod i mungipan och när jag lyfter lite lätt på leppen ser jag att typ halva bara hänger.. Va fan har han gjort,, ringde till mamma och nu väntar jag på att hon ska komma hem så att vi kan hjälpa honom,, har dock inte så mycket tid pga läxor men man måste ju offra ibland.
.
Somsagt jag har läxor så jag hinner inte skriva mer nu har fullspäckat hela helgen och ingen tid alls så nu är det bara o plugga och sen sova!! Börjar 12.20 på fredagar slapp,, just nu påminde jag mig själv att jag måste göra lunch till imorgon..
.
Hoppas att ni har haft en bra dag.
.
Massor med Kramar! <3
.


Maria

fin frisyr! det där med Grisens läpp låter inte kul, hoppas det löser sig! :)



PUBLICERAT: 2011-08-25, 17:58:51 | URL: http://marysss.blogg.se/
OLIVIA

Snyggt!



PUBLICERAT: 2011-08-25, 21:13:46 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -