2011-08-01
 15:58:12

Vaknade och såg misshandlad ut..

hej bloggen!
.
Igår slog jag igång en film runt 4 på natten,, eller det blir dag eftersom klockan var över 12 men i alla fall. Jag somnade nästan p en gång så när jag vaknade imorse så var datorn på och youtube var på utan att jag hade gått in på de.. Jag stängde av datorn och skulle precis sätta mig upp när jag får näsblod,, får alltid det när jag är trött.. Jag kunde inte flytta p mig för då skulle det komma blod i soffan och det vill man ju inte derekt.. När det inte "sprutade" längre utan bara ran så gick jag till badrummet och kollade mig i spegeln och jag skojar inte det sår ut som att jag blivit nerslagen för halva ansiktet och hela halsen var täckt  blod.. Så äckligt,, när jag tvättat av allt så började det "spruta" igen och då blev det lika mycet igen fast ännu mer... Hur lyckat kan det inte bli?? Jag fattar inte hur jag kan överleva när jag tappar så mycket blod!?
.
Nu ska jag tvätta allt från resan och städa mitt rum,, det kommer säkert inte att gå så bra för det är så otroligt tråkigt men jag måste.. Jag har 2 veckor på mig att städa och vara med kompisra.. Mitt rum ser ut som ett bomb ed slag och det kommer att bli värre när jag packar upp.
.
Nu ska jag börja, önska mig lycka till..
.
Just ja,, eftersom bara jag och mamma är hemma har vi bestämt att vi ska laga mat varannan dag och jag har inga idéer så kom med förslag på mat om ni vill.
.
Ha en bra dag kommer nog att blogga senare. Pöss och kram Linnea <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -