2011-08-13
 17:49:16

välkommen hem

hej bloggen!
.
Idag kommer pappa och Felix hem. Dom stannade kvar på landet när jag och mamma åkte hem så nu ska jag dra på brun utan sol så att det ser ut som att jag är solbränd och sen ska jag kolla hur mycket pengar jag har på mitt kort och sen ska jag åka och handla.
.
Jag har inte gjort speciellt mycket sedan jag publicerade ett inlägg då jag sa vad jag gjorde. Jag har legat uppe hela natten och tittat på Pretty Little Liars och sen har jag sovit tills mamma kom hem från jobbet. Jag har varit uppe hela dygnat flera gånger för att vara trött sen på kvällen men jag lyckas inte jag är bara uppe hela natten igen.
.
Eftersom jag börjar jobba på måndag och sen börjar skolan på onsdag måste jag komma in i bra vanor så att jag går och lägger mig runt elva och går upp sex måste jag göra när jag börjar skolan och kanske halv fem när jag jobbar så det kommar att bli en utmaning..
.
Nu har jag ingen lust att skriva mer för jag har ingenting att skriva om och jag vill göra någonting vettigt..
.
Lovar att försöka komma igång med bloggandet när skolan börjar,, ni ska få veta allt om hur det är att gå första året på samgymnasiet, bild och form.
.
Hörs karm Linnea <3
.
.


Linn

Fiin blogg!!^^

super fin header!^^



PUBLICERAT: 2011-08-14, 21:22:41 | URL: http://flamsiiiga.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -