2011-12-05
 20:13:35

Whats goin on..

.
När jag såg den här videon första gången trodde jag att han skulle ta självmord i slutet så jag ville inte se de då..
Senare såg jag slutet och de är inte så dramatiskt som jag tänkt de..
.
Jag höll på att börja gråta och jag tyckte verkligen synd om honom men sen..
Idag fick jag höra att de är falskt,, jag försökte hitta videon där han erkänner att de inte va sant men jag hittar de inte..
.
Men jag kan fortfarande inte bestämma mig om de va en bra eller dålig sak han gjorde.
.
Om han inte hade gjort de hade de inte varit lika många som gjort egna kilpp och de fick mig verkligen att tänka.
Hur effekt fullt skulle de varit om han ba, "detta har inte hänt mig, men de kan hända".. jag skulle stänkt av med en gång och inte brytt mig men nu sitter man här med gråten i halsen och även då man inser att de inte är sant så vet man att de finns andra som har de så men som måste gömma de.
.
Jag vet att de är många som blivit påverkade av videon och sura när dom fick veta att den var falsk men jag tycker iallafall att han är en sjukt bra skådespelade och att han gjorde en ra sak för dom som har det jobbigt påriktigt.
.
Men kom ihåg att jag verkligen inte är säker på om den är falsk eller inte jag skriver bara utifrån de jag vet.
.
Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -