2011-12-04
 21:53:15

Julkalender 4 December - Årets julkalender

Hej bloggen!
.
Nu kommer min åsikt om årets julkalender.
.
Jag tycker att julkalendern verkar bra såhär långt och jag ser verkligen fram emot kvarstående 20 avsnitt.
Jag kan inte tra de, om 20 dagar är det julafton!! woho.
.
Jag tycker att kalendern varkar spannande tyvärr så tycker pappa att de är väldigt kul att gissa vad som händer så om han har rätt blir de tråkigt.
.
Nu kommer jag iallafall säga vad jag tror händer i slutet.
.
Jag tror att klapptjuvarna kommer göra någonting bra så att alla i stan tycker om dom eller iallafall Charlie och Kurre.
.
Somsagt har de bara gått fyra avsnitt så jag kan inte säga så mycke mer just nu men jag tycker verlkigen att den är värd att se och för allaer som tycker att de är töntigt att se på julkalendern eller så kan jag bara säga att de är ni som är töntig och ni inte ens ger de ett försök. Tradition är tradition hur gammal man en är.
.
Puss och hej, leverpastej <3
.
.
Klicka HÄR så kommer ni till spel och play m.m.
.
Har fasnat lite måste klara spelet ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -