2011-12-05
 14:16:00

Julkalender 5 December - Jul och nyårs klänningar

Hej på er!! :)
.
Nu är det bara 19 dagar kvar till julafton och då börjar de bli dags att tänka lite på kläder tycker jag.
Jag kommer att tipsa om lite jul och nyårsklänningar. Hoppas att ni hittar något snyggt,
.
Ax Paris - Bronya Dress
Little Mistress - Embellished Shoulder Dress
Nelly Trend - Heros Dress
B.Young - Selda Dress
Vila - Agata Dress
Oneness - Flora Lace Dress
Little Mistress - Draped Bodycon Dress
.
Jag valde ut dessa 7 klänningar från nelly.com (tyvärr så va de den enda sidan som gick att gå in på just nu..)
.
Alla klänningarna passar till både tillfällerna men jag tycker att den röda är mer julig medans blå och silvrig är lite mer nyår.
.
Jag tror att jag hade matchat alla klänningar med varta skor och en mörk sotning på ögonen.
.
Något jag tycker är bra med alla klänningarna är att kan kan ha svarta strumpbyxor under så att man fortfarande kan vara snygg när man går ut och smäller raketer.
.
Hoppas att ni fick lite tips. :)
.
Själv kommer jag köra på en av klänningarna jag redan har tror jag..
.
Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -