2011-12-12
 22:15:16

Ny start!

Hej kära bloggläsare!
.
Jag har knapt varit inne någonting på datorn dom senaste dagarna, vet inte riktigt varför men de har varit sjukt skönt att inte sitta framför datorn eller tv:n.
.
De som är dåligt med att jag inte tittat på tv eller varit inne på datorn är att jag hade massor att ta igen nu, jag har suttit och tittat på massor med program på alla play kanaler och läst bloggar, kollat facebook, mailen m.m.
massor med saker och jag är inte klar än..
.
Jag har igentligen inte tid att göra detta för jag ska läsa ut en bok till på fredag och jag har typ 100 sidor kvar..
.
Slutade 11.55 idag för bildläraren har ryggskott, stackare.. :( men de va ändå sjukt skönt att få sluta tidigare.
Imorgon börjar jag 12.40 istället för 9.30. Kompsation för att vi började tidigare på svenska lektionerna förut men de skadar inte med lite sovmorgon på lucia.
.
Kom på nu att jag måste ta en bild på ett fönster.. blir att röja lite snyggt i mitt fönster och fixa de imorgon.
.
Hmm, vad ska jag berätta mer..
.
I fredags va jag på en ungdomsgård i (kommer inte ihåg vad de hette.. hoppas att jag säger rätt) bollmoraberg!? Där spelade min klasskompis pojkvännsband och några fler band men jag tycker att hans band va bäst.
De va kul och jag skulle lätt göra de igen.
.
I lördas satt jag barnvakt med min kompis. Vi lekte kurragömma med barnvaktsbarnen och spelade spe och lite mer saker, kul som vanligt.
.
Jag dörpe inägget till nystart för att jag tänker lägga ner kalendern och jag kommer succesivt att göra om på bloggen i den mån jag fattar hur man gör och sen jag tror och hoppas att de blir till nästa år så kommer jag att börja om och aa somsagt göra en nystart.
.
Nu ska jag läsa så att jag hinner. Hörs imorgon om jag hinner. Kram <3
.
tihi, bjuder på en ful ;)


viktoria

murreburre.blogg.se



hej på dig :)


Sandra

Hejsan fina du!

Jag har faktiskt 2 tävlingar igång på min blogg nu, en kan du bli Dagens jul blogg och sen den 23 kommer 12 vinnare att bli en, och den som vinner då vinner ett inlägg hos mig, ett smycke & länkningar på min privata facebook och minfan facebook.

Så anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-1.html#comment

tävling nr 2 är att du kan vinna ett valfritt plagg för max 3000 kr och den anmäler du dig till här:

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/vinn-valfritt-plagg-for-3000-.html#comment



hoppas du är med, hade vart jätteskoj!

Kram !

hemskt ledsen om du inte gillar "spam"



PUBLICERAT: 2011-12-15, 18:42:22 | URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Sandra

Roligt att du är med ! Allt bra med dig :)?



PUBLICERAT: 2011-12-16, 23:39:10 | URL: http://saandriiiee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -