2011-12-06
 21:00:33

What to say??

Hej alla underbara!
.
Jag har en ska att tala om..
Jag har problem, jag sitter varje kväll och skriver en lista på allt jag ska hinna med under dagen, under veckan, månaden, året och ännu längre.
.
Mina lister håller på att bli för långa och jag planerar mer än vem som helst skulle klara av och när jag inte lyckas kommer fler saker upp på listan.
.
Jag vet inte vad jag ska göra för att sluta,, jag har försökt att strunta i att skriva en lista men då vaknar jag bara eller kan inte somna tills jag har skrivit en.
.
Jag ska försöka jobba ut alla saker som ska göras i år och sen har jag bestämmt mig för att sluta med listor.
.
De gick bra ett tag med lstor men sen kom utvecklingssamtalet i skolan och då sa dom att man skulle sätta mål och ha något att sträva efter och då kom listorna tillbaka.
.
Aja ganska tråkigt..
.
För att slippa undan lite så har jag satt mamma på ett uppdrag, vad får ni veta i lucka 6 i kalendern ikväll.
.
Kram och hej <3
.
Tänk om listan skulle se ut såhär,, skönt!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -