2011-02-22
 18:14:36

22 februari 2011

Hej bloggen!
-
Just nu sitter jag och bloggar då jag igentligen borde plugga men det var så länge sedan jag bloggade så jag kände att jag var tvungen,, jag kommer nämligen inte att ha tid att blogga imorgon eller på fredag heller.
-
Jag var och kollade på Terracotta gubbarna i söndags,, kommer upp bilder när jag har hunnit titta igenom dom. blev ca 500 upps..
-
Efter skolan idag drog jag hem för att hämta leg och sen drog jag till posten för att hämta ut mitt paket. Snacka om att dom är snabba på posten det tog bara två dagar att skicka,, från söndag klockan ca fem till klockan tolv på tisdag.. I'm imprest,, det stod att det skulle ta 3-4 dagar.
Bilder på det jag hämtade kommer när jag har tid över..
-
Mycket att göra när jag hinner..
-
Just nu sitter jag och pendlar mellan min No redovisning imorgon och No provet som är på torsdag.
-
Sen är det lov nästa vecka sen är det en vecka i skolan och tisdagen efter det så fyller jag år och då får jag börja övningsköra :):):) Det är alltså exakt tre veckor (21 dagar)!!!! Snart är det min tur.
-
Nu måste jag firtsätta plugga så att jag hinner!
-
Kram Linnea
-
Skulle vara coolt att komma till skolan och bara sorry kunde inte träna inför provet för texten ran ur boken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -