2011-02-13
 15:05:01

Bionörd,, kanske

Hej bloggen!
-
Nu har jag tvättat håret,, man ser inte så bra färgen ännu så jag lägger upp en bild när det är tort senare om jag hinner.
-
Idag ska jag gå på bio igen,,antingen är det för att jag älskar att gå på bio vilket jag inte gör tycker att det är helt OK, eller så är det för att jag blir så sugen om någon frågar och kan inte tacka nej. Idag ska jag i alla fall gå på Trassel,, måste se den i 3D för annars hade den varit på svenaka.. Harar verkligen 3D menmen sånt är livet.
-
Ska dra om en timme så nu ska jag klä på mig och sticka på mina sockor.
-
Hörs ikväll om jag hinner. Kram Linnea <3
-


Alexandra

mys med bio :D



PUBLICERAT: 2011-02-13, 16:28:38 | URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -