2011-02-16
 21:15:25

Fääääärdig kom och torka

Ok skojja jag lovar ;)
-
Nä men här ligger lilla jag och lyssnar på musik och läser bloggar. Har precis plockat fram istortsätt allt till imogon har några små grejer kvar men det kan jag fixa om ett tag. Man måste ju ha en stram hästsvans när man serverar men min favo tofs har pajat så nu har jag ingen som passa till mitt hår..
-
Just ja,, ursäkta jag har ju inte äns berättat vad jag ska göra.
-
Jag ska servera och sjunga på skolans nobell.. nu vet ni det. Jag är faktiskt mer nervös över serveringen.
-
Nu ska jag gå och duscha så att jag orkar vara uppe imorgon, festen slutar 23.00 och efter det ska vi dessutom städa så det blir en sen kväll.
-
Hörs imorgon om jag hinner,, ska försöka. Kram Linnea
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -