2011-02-16
 16:23:34

Jag läser

Just nu sitter jag och läser denna bok. Den handlar om Greg och hans kompisar som hittar en mystisk kamera i ett gammalt förfallethus (Coffmanhuset). Det händer en massa spännande saker. Jag har läst till sidan 62 av 135 och jag började igår så det går väll bra,, vill bli klar så att jag kan fortsätta med Twilight böckerna. Men när jag läste baksidan så kunde jag inte låta bli.
-
Så här står det:
-
Kalla kårar
-
Greg och hans kompisar är ganska nöjda när de hittar en kamera i ett gammalt förfallet hus. Och kameran fungerar också, men de upptäcker snart att den tar konstiga bilder. Som den bilden av Gregs pappas splitternya bil - totalkvaddad! När sedan hans pappa några dagar senare råkar ut för en allvarlig bilolycka, börjar Greg tycka att det är obehagligt. Och när Greg tar en bild av sin vän Shari finns hon inte med på bilden när den framkallas. Sedan försvinner Shari spårlöst. Då blir Greg säker på sin sak. Det är ingen vanlig kamera de har hittat - den är onskefull!
-
Enligt mig så tycker jag att texten är både töntig och lite obehaglig. Men om jag skulle ha skrivit skulle den inte varit som den är nu för jag tycker bara att typ hälften stämmer i alla fall så här långt. Men om ni tycker om extremt lätt lästa böcker och vill bli klara snabbt så är detta ett hyfsat bra alternativ. Läs den. Den tar inte allt för lång tid i era liv..
-
Kram Linnea
-
(Jag föredrar i alla fall Twilight böckerna).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -