2011-02-09
 16:46:19

Kan verkligen inte få det ut mitt huvud

Hej bloggen!
-
Igår var jag och tittade på en skola igen, på vägenhem hommer inte ihåg vad vägen heter men det är en 6 filig väg. När vi kommer och åker kommer det en gubbe coh springer rakt över vägen, jag undrar såkalar vad han håller på med för redan då börjar man ju undra,, och med min livlga fantasi så kom jag ju på en hel massa saker han kunde ha gjurt för att reskera livet genom att springa över vägen. Han var dessutom inte långt ifrån att bli fåkörd av en bil som låg i en annan fil i samma riktning som oss en bit framför. Sen när vi åker en lite längre bit så ser jag blåljus och ni ska bara veta hur mycket jag tänkte på nu,, blåljus och en gubbe som sprnger där ifrån.. Sen när vi precis åker förbi så vet jag att jag inte borde titta men jag bara måste för att se om jag kan lista ut vad som hänt och tyvärr så fick jag några ledtrådar och lite hjälp att hitta på fler saker han kunde ha gjort. Det possitiva är väll att det som kan ha hänt är lite lindrigare än vad jag tänkt mig. Där är det i alla fall en taxi som pratar med polisen, sen åker det iväg och då frågar jag såklart varför fick taxin åka?? Lite osmart av mig men pappa svarar att han kanske sätt det som hänt och berättade det. När taxin åkt ser jag att det sitter en tjej på huk och gråter och en kille som pratar med polisen och brevid dom sitter två hundar och en ligger ner.. Jag vet inte alls vad som har hänt men jag kan tänka mig att gubben som sprang iväg har skadat hunden på något sätt varför skulle annars tjejen gråta och hunden ligga ner i en konstig ställning??
-
Var bara sugen på att skriva av mig för jag vet inte varför men jag går och funderar på vad som skulle kunna ha hänt hela tiden och det gör så att jag glömmer bort annat eller inte lyssnar.
-
Aja nu fick jag skriva av mig i alla fall hoppas att ingen blir som jag nu och inte kan tänka på annat.
-
Nu ska jag sätta på en tvätt sen ska jag plugga inför So prov till på ferdag.
-
Kram och hej Linnea <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -