2011-02-03
 16:36:00

Kom precis hem

Hej boggen!
-
Idag har jag varit i skolan. Gjorde inte så mycket efter lunchen hade vi friskis och svettis med nån gubbe där ifrån. Jag förstår inte hur folk kan ta det seriöst,, man skrattar av att göra det men man skrattar ännu mer åt dom andra. Jag ska inte bara kasta skit på det, man skrattade under i stort sätt hela passet och jag tycker att det var bra träning. Så jag skulle kunna testa det igen, roligare än att sitta ensam i tystnad och träna i stolar.
-
Just nu hade jag tänkt att kolla vad det är för läxor som behövs göras och göra dom, plocka tvätt i olika påsar efter färg,, missar alltid något när jag ska tvätta annars..
Kanske tvätta om jag orkar, laga pappas byxor som jag lovat, eller helt enkelt bara städa mitt rum som jag borde kommit på att göra för flera dagar sedan.
-
Just jag,, jag tänkte sätta på mig min nya kofta idag och när jag bara tar tag i den ser jag att halva ärmen sitter löst.. så det måste jag fixa så att jag inte vill ha på mig den någon fler gång och inte hunnit fixa det.
Med tanke på vad jag hade på mig idag,, här kommer en extremt dålig bild ;)
-
Helt svart med ett jättefint halsband jag fick i julklapp.
Kram Linnea
PS: Klooa in på bloggen klockan 17.00



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -