2011-02-06
 22:12:36

Ledig imorgon

Hej bloggen!
-
Imorgon har jag studiedag så skönt att få lite mer ledigt än bara helgen.
-
Håller på att titta lite på språkresa, vill åka till USA men det är lite långt för första gången och dessutom så var det dubbelt så dyrt. Men jag ska åka till England,, jag vet inte vart än men jag vill vara i London minst en dag. Om ni har några tipps får ni gärna tippsa.
-
Har inte färgat håret idag,, ville inte för färgen brukar lukta jättestarkt och jag blev yr och fick svarf för ögonen när jag duschade så jag vågade inte om jag skulle må dåligt.
-
Nu ska jag bara lägga mig och ta det lungt,, hoppas att jag blir trött svart så att jag inte är uppe allt för länge..
-
Kram och god natt Linnea
-


OLIVIA

hastings! jag var i london två gånger



PUBLICERAT: 2011-02-07, 08:44:44 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -