2011-02-12
 15:12:41

Målar naglarna

Hej bloggen!
-
Idag tror jag faktiskt att jag ska färga håret,, ni som träffar mig varje dag har nog sätt länge att jag har varit i behov av det.
-
Om jag orkar och får en bra bild så kommer det komma upp en bild på nur mycket utväxt jag har.
-
Just nu ligger jag i min säng lyssnar på musik och målar naglarna,, det blir inte så fint för alla mina naglar är olika långa så det blir ojämt menmen jag vill inte klippa av dom långa för då kommer dom andra att växa om och så vidare..
-
Tänkte skriva om Lady Gagas nya låt "born like this" tror jag att den heter men jag hittade ingen bild och inte låten heller för den delen. Den har inte kommit upp på Spotify heller. 2012 kommer Lady Gaga perfymen också.
-
Har inget mer att skriva om nu,, ses senare Kram Linnea <3
-
Klick HÄR för att komma till låten! Går tydligen inte att lägga upp här längre.


Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/lordag-dagens-blogg-1.html#comment



PUBLICERAT: 2011-02-12, 16:16:08 | URL: http://vadfanskajagheta.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -