2011-02-06
 14:43:25

Massor att göra

Hej bloggen!
-
Jag har verkligen  jätte mycket att göra idag, först och främst ska jag tvätta håret och fötterna, sen ska jag ta en bild på min utväxt så att ni kan se hur fult det är, sen ska jag skriva klart so:n som är till på måndag/tisdag, sen ska jag försöka städa mitt rum, jag har en duschdrapperistång i mitt rum som jag har hängt gardiner på. Den rasade för några dagar sedan och min bror är inte hemma så jag kan inte få upp den och man måste vara två, så jag kommer inte åt min garderob... När jag fixat det ska jag städa resten av rummet och sen ska jag försöka tvätta lite ochså. Jag tror att städa rummet blir medans jag har fergen i hårtet.
-
Nu måste jag gå så att jag hinner med allt.
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -