2011-02-27
 15:41:07

Min gårdag.

Hej bloggen!
-
Går skulle jag och mamma komma på sko rea på dinsko för att böde mamma och pappa tycker att jag går med för dåliga skor,, men jag hittade inga skor, fanns inga som jag tycket speciellt mycket om.
-
Eftersom jag dragit på mig nylonleggings så tycket mamma att det var för kallt då plockade jag fram leggings på gina som är typ skin imitation.. och sa att det var hon som klagade på att jag hade för tunna kläder och så köpte hon dom åt mig,, så snällt :)
-
Vi drog till Mormor på kvällen för att se på melodifestivalen. Jag vet inte vad jag tycker om någon av låtarna för alla lär som gamla låtar,, jag började sjunga på gamla låtar till alla och vissa trodde man närstan var samma med ny text.
-
Idag har jag börjat med storstädning i mitt rum, ska mublera om och städa. Så just nu är det jätte rörigt. Det är typ vad jag gör idag.
-
Vi hörs när jag har tid och något att skriva om.
-
Här kommer lite försmak på terakotta.
Visst är det en fin gris man ser ju verkligen att det är de eller hur...
-
Just, jag funderar på att sluta blogga fär jag får fler läsare när jag inte bloggar än när jag blogga,, hur ska jag ta det???? HÖHÖ
-
PS: Jag är med i en tävlingom att bli veckans blogg, va med ni me,, klicka HÄR för att komma till hennes blogg.
-
Kram Linnea


julia

vad kul! :D



PUBLICERAT: 2011-02-27, 16:29:34 | URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -