2011-02-28
 13:50:46

Nu kommer bilderna från östasiatiska.

Hej bloggen!
-
Här kommer bilder på terakotta gubbarna jag pratade om förra helgen.
-
Jag tänkte bara berätta lite om vad jag tyckete om dom och sen tänkte jag bara lägga upp bilderna så får ni se själva,, låter det bra??
-
Det börjar med att jag tror att det är typ mumier fast i krigardräkter iställer för i en kista. Men det var ju bara lergubbar,, ok nu låter jag som en sur kärring men jag tycker inte att det var något speciellt. Då tänker ni men varför tog hon då ca 500 bilder. Jo för att om man ändå är där kan man ju lite gärna spela ut och leka dum turist typ. Alla backade ju mär jag lekte lite halvkorkad och knäppte med kameran helatiden.
-
Aja jag tycker att det var ju kul att se men det är inget man skryter om derekt,, men alla är olika just dett passade inte mig.
Vad tycker ni som har varit där var det spännande och kul att gå dit?? Det kanske bara är jag som tycker tt det var lite överdrivet rus dit.
-
Här kommer bilderna.
-
-
-
-
-
Snygging hat!!
-
Titta fotsulan.
-
Vill så gärna bara grabba tag i handen och pressentera mig.. hööh
-
titta på det kinesiska tecknet!
-
och titta på det här märkat.
Mamma ba,, fota märkerna så kan du dethär ordet på kinesisk men som ni ser så är det samma så där skuttade jag runt halt dum i huvudet och fotade någonting som inte äns stämde.. Pisnamt!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
På bilden med slottet,, mamma ba: Han som byggde slottet ville ha utsikt över sitt verk (Typ så här var det..)
Ja ba:         Va var är slottet är ser det där stora på andra sidan vattnet...?!?!
-
Hur dum får jag vara jag har bott i stockholm i hela mitt liv och vet inte var slottet ligger eller hur det ser ut..
-
Till mitt försvar säger jag bara det ser helt annorlunda ut på sommaren..
-
Nu ska jag göra någonting kul.. Om jag kommer på något det vill säga.. Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -