2011-02-28
 02:14:36

Nu tänker jag logga ut!!

Hej bloggen!
-
Nu orkar jag inte vara inloggad på datorn längre,, den är jättevarm så jag sitter typ här och svettas pågrund av den.
-
Sitter fortfarande och tittar på oskarsgalan fast än jag inte riktigt tittar är fortfarande ganska tråkigt.
-
Just ja,, har svårt för att skriva med tummen.. Jag skulle slänga alla gymnasie lappar och då skulle jag vara lite ducktig (lat) så jag satt och tog bort alla häftklamrar från papprerna men en av dom fick jag inte av med en gång så jag skulle dra bort den med händerna. Då känner jag hur häftklammern går igenom min hud och jag får riktig panik så jag skriker på mamma att komma och hjälpa mig medans jag bara får den längre in i tummen.. Det gör ont bara jag tänker på det.. Men då mär den åkt in så långt så att den åker under ganska djupt och sen kommer upp en bil ifrån asso typ en halv centimerer och då får jag verkligen panik och bara rycker rakt ut och fan va det gjuorde ont,, började typ gråta..
Spännande va..
-
Nu börjar galan på riktigt tror jag så nu släcker jag ner datorn,, hörs imorgon.
-
Kram och god natt Linnea <3
-
Haha om man söker på oskarstatuett på google så kommer bra denna bild upp..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -