2011-02-28
 00:40:55

Oskarsgalan

Hej bloggen!
-
Först och främst vill jag bara säga tack till er tre som läst min blogg idag jag förstår inte vilka som går in 10 över tolv för att läsa min blogg (jag gick in 00.10 men jag bloggade inte då).
-
Just nu sitter jag och tittar på oskarsgalan,, jag trodde att det skulle vara typ kul men detta är ju bara långtråkigt. Dom har typ intervjuvat fyra pers på en halv timme men jag trodde att dom skulle typ intervjuva helatiden. Hoppas att det blir roligare under prisutdelningen så att jag inte somnar.
-
Förut skulle man ringa in och förklara slutet på Inseption på mindre än 10 sekunder tror jag att det var,, jag vet förklaringen.,., det slutar där filmen började.
Jag hoppas att Inception vinner bästa film.
-
När dom visade årets filmer så hade jag bara sätt en av dom,, Toy story.. Liite pinsamt att jag bara har sätt barnfilmen..
-
Nu ska jag fortsätta titta.
-
Om jag inte bloggar senare innan jag somnar så God Natt hörs när jag sovit Kram Linnea
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -