2011-02-28
 13:20:25

Somnade,, eller??

Hej bloggen!
-
Klockan sju imorse kom pappa in i mitt rum och frågade vad jag tittade på och jag svarade att jag tittade på oskarsgalan för jag trodde typ att det var mitt i natten och att pappa blivit väckt av tvn men så var det inte,, tydligen så hade jag somnat typ klockan sex och misst typ enkvart av galan men eftersom jag somnat mitt i så vr jag ju helt inne i det så jag trodde att jag inte sovit och att jag bara slumrat till men att det fortfarande var. Men det var det inte så jag kände mig lite dum. När pappa stuckit så somnade jag och vaknade upp för ca två timmar sedan och nu har jag tittat lite på vad jag ska göra för intagnings prover till olika gymnasium. Men nu ska jag gå ner och äta frukost (kan man säga så??) Aja jag ska gå och käka.
-
Tycker att jag har blivit bättre på att blogga dom senaste typ 18 timmarna men bättre de än inget eller hur.
-
Nu sticker jag. Hörs senare Kram Linnea
-
Puh björn min nalle puh björn...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -