2011-07-25
 20:33:30

Den försvann..

Hej,hej bloggen!
.
Idag plockade jag och Melissa blåbär till blåbärspajen jag bakade. Vi sa att vi skulle äta den efter middagen men nu vet jag inte var den har tagit vägen.. Dom har väll inte ätit upp den utan mig!?..
.
Har inte gjort så mycket idag men när jag gick in på mailen så fick jag mail om en ny film som har premiär den 19 agusti. När jag såg trailern första gången blev jag jättesugen på att se den men nu när jag har kollat på den några gånger vet jag inte om den är så bra i alla fall,, men jag ska se den och sen ska jag berätta om den var ra eller inte så bra som jag tänkt mig.
.
Hörs någon annan gång Kram <3
.


OLIVIA [FOTO]

sv: jaa det får vi!



PUBLICERAT: 2011-07-31, 23:04:21 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/
rebecca ( F O T O )

tror filmen är jätte bra. Jag har läst boken och det är den bästa bok jag har läst!:)



PUBLICERAT: 2011-08-13, 17:06:59 | URL: http://rrrebeccah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -