2011-06-03
 23:33:45

Blogg problem

Hej bloggen!
.
sorry att jag inte bloggat på några dagar men det är för att bloggen legat nere i alla fall för mig dom senaste dagarna.
.
Då skulle det ju vara jätte spännande om jag drog ihop något och berättade om vad jag har gjort sen sist men nu är det så att pappa tvingade mig att gå ut i solen idag och det resulterar som alltid med att jag har världens huvudvärk och orkar inte koncenrera mig på att komma på något vettigt att skriva om. Igår somnade jag typ klockan halv tio, tio. idag blir det typ nu.. Ska dra på en film och sen ska jag somna lite sött till den.
.
God natt och jag joppas verkligen att både jag och datorn funkar imorgon (och kameran,, har inte kunnat ladda över bilder från den än.)
.
Hörs förhoppnings vis imorgon,, ska handla balklänning och sen kl 18 ska jag dra t. alma.
.
PÖÖÖS ocg KRÖÖÖM <3


Nathalie

tänkt köpa en topp från gina tricot, men vilken färg? hjälp mig och välja!:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/rosa-eller-orange.html#comment



PUBLICERAT: 2011-06-06, 21:09:35 | URL: http://liborius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -