2011-06-29
 13:40:50

This is how I do it..

Hej bloggen!
.
När man är i england på språkresa ska man ha det kul, vara med kompisar och bara njuta av livet.
.
Men jag ligger i sängen och ska snart titta på film medans jag försöker trycka i mig lunchen.. Jag hade stora problem med att svälja yoghurten, hur blir det d med mackan och chipsen!?!
.
Fick ingen frukost idag heller för jag sov till kl.12.. undrar vad det blir till middag..
.
Värdmammans mamma kom över för att titta till mig jag har ingen aning om varför men hon kom gav mig en tablett sa att om det inte blir dättre skulle jag söka upp en läkare och sen gick hon.
.
Nu tänker jag inte skriva mer för jag är hungrig och jag har inget mer att skriva om.
.
Här är en bild på mitt avlastnings bord.. det är därför det ligger en massa andra saker där också.
yoghurten är inte med för att jag ätit upp den, men sen har vi macka, mandarin, chips och din lilla choklad saken brevid mandarinen. extra är tabletterna och drickan,, riktigt äckliga bäda två men det är bara att försöka pressa ner i strupen.
.
Hörs när det händer nägonting kul.
Kram! Linnea<3


Sandra ^^

fiin blogg!

heather var jätte fin! ^^



PUBLICERAT: 2011-06-29, 16:42:32 | URL: http://flamsiiiga.blogg.se/
olivia

krya på dig hörru! det kommer säkert bli bättre om några dar så då kan du njuta av de (nästan) sista två veckorna! :D:



PUBLICERAT: 2011-06-29, 22:36:36 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -