2011-06-06
 21:31:03

Mitt liv just nu.. eller!?!

Hej bloggen!
.
Har tappat blogglusten lite,, funderar på att sluta men jag vet inte..
Har ingenting att skriva om nu men jag kommer säkert att ha en massa att skriva om på lovet och jag får inte lägga upp bilder på mig eller min familj så det är inga roliga bilder. Jag vet helt enkelt inte om jag ska fortsätta för det är ändå ingen som vill läsa min blogg då den är så tråkig..
.
Vet inte derekt vad jag ska skriva om nu heller..
.
Jag sov över hos min kusin från igår och idag var jag och bytte min balklänning till en mindre storlek och köpte en till jättefin klänning,, kan tyvätt inte ladda upp någon bild för jag har absolut 0 minne på min dator just nu ska försöka fixa det imorgon.
.
Ja,, imorgon är det exakt en vecka kvar till skolavslutningen. Vet inte om det kommer vara sorgligt eller roligt,, jag har ju ändå gått till samma skola i 10 år varje dag. Jag tror att det kommer kännas konstigt men jag vet inte det var inte så stort att sluta dagis och borja skolan..
.
Nu ska jag gå och duscha sen ska jag ta tag i allt jag måste göra,, var borta inte ens två dagar och jag har 300 mail i min inkörg.. kommer nog ta ett tag..
.
Kram och god natt! Linnea
.
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -