2011-03-13
 20:42:47

Bra två dagar kvar!!

Hej bloggen!
-
Kom precis att tänka på att det bara är ca 2 dagar kvar tills jag fyller år!
Ok jag är sån som tjatar om att jag fyller år men man måste ju informera människor så att dom mins en. Nej jag skojja bara, jag säger det för att jag vet inte rikrigt men det finns väll något talesätt som är det som är typ störst i hjärtar pratar man om..
-
Nu ska jag ducha sen ska jag nog se på något på ch131.com en sida som är typ som alla playkanaler tillsammans,, istortsätt alla amerikanska serier finns där. Hoppas att ni tycker att den är lika bra som mig om ni går in på den.
-
Nu sticker jag Kram Linnea
-


t h a i p i n n e n ♥t

sv; nu är dagensgåta uppe, kika in och kolla om du hade rätt :D



PUBLICERAT: 2011-03-13, 21:46:07 | URL: http://thaipinnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -