2011-03-30
 21:13:38

Do you wanna fly to the moon with me?

Hej bloggen!
-
Det slog mig nyss när jag var inne och tittade på statestiken,, det är ju faktiskt mellan 15 och 20 pers som läser min blogg varje dag, NI läser min blogg varge dag. :) Jag sitter ju bara och tittar på sträck som går upp och ner men jag sitter ju aldrig här hemma vid datorn och tänker: - när jag publicerar detta inlägg kommer flera personer att läsa det. Det kanske cokså är detta inlägg och några till som får er att stanna här på bloggen och läser mer.
-
Ok, det ovan kanske var lite flummigt men jag tycker faktiskt att det är ganska coolt..
-
Imorgon har jag matte prov, pappa fyller år och vi ska köpa något till Emma som har kalas på fredag.
-
Jag råkade låta inlägget stå ett tag för jag slukades av alla skojjiga läxor.. Not
Nej men jag sitter faktiskt och pluggar stenhårt..
-
Jag hinner inte skriva mer nu för jag vill lägga mig senast om en timme fast än jag vet att det inte kommer att hända så ska jag i alla fall försöka. Har haft näsrblod vargedag sen förra fredagen och jag vet att det är för att jag sover dålig och jag försöker verkligen lägga mig i tid men det är svårt.
-
Nu ska jag gå. Hörs imorgon eller så. Puss och Kram Skimbanan Linnea (Skumbanan taget från Olivia)
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -