2011-03-04
 17:26:12

Dyker ner i läxor och efter den ska jag se lite på tv..

Hej bloggen!
-
Jag kanske är lite efter men om man går in HÄR,, nej! Min idé gick inte min hårdisk funkar inte..
-
Sorry om jag förstörde för någon igår som blev skrämd av allt mitt bablande.. Jag och mamma tittade på filmen i morse och då jag stängde av igår var det värsta på hela filmen och det är bara för att jag är känslig enligt mig själv,, jag tyckte att det såg lite för verkligt ut,, extremt ducktiga du eller ni som står för sminkningen.
-
Tänkte lägga upp en bild på vad jag blev "rädd" för,, jag blir inte derekt rädd men jag får gåshud på ett negativt sätt.. Bilden fanns inte att hitta på google,, tur det kanske??? Det är i alla fall för er som sätt den, när Jorge (Matias Padin Varela) vaknar upp efter att ha blivit slagen. Det är de jag tycker är som mest obehagligt i filmen.
-
Nu ska jag skriva klart det lilla sista på Engelskan som jag inte ha gjort det sista på än men när jag blir klar så kommer den att vara riktigt bra.
-
Hej då ses senare Kram Linnea
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -